Welke onderdelen kan ik concreet sponsoren en wat zijn de kosten?
Onderstaand overzicht beschrijft de belangrijkste kenmerken van het evenement. Afhankelijk van de marketing- en/of communicatie doelstellingen doen wij graag een passend voorstel. Wij geloven niet in sponsorpakketten, maar bieden liever maatwerk. Uiteindelijk is het belangrijkste doel om samen met u als sponsor/partner een geslaagd evenement neer te zetten. Neem dus contact met ons op en wij werken graag een concreet voorstel uit.
Exposure
- Online/offline communicatie:
o Event advertising (event flyers, posters, inschrijfformulier, enveloppen etc.)
o Print support
o Online
o Web
o E-mail (mailingen)
o Social media
- Branding & Visibility:
o Reclamemateriaal langs het parcours, op en rondom het evenementen terrein
o Eventactivaties
o Logo vermelding op communicatiemateriaal
o Zichtbaarheid bij (eventuele) persconferenties
Marketing & Sales
- Verkoopacties op de website, het digitale inschrijfformulier en digitale mailings
- Kortingsbonnen en acties in startpakket
- Kortingsbonnen en acties in (digitale) goodiebag (niet bij alle evenementen)
- Sampling activiteiten onder toeschouwers
Employee & relation benefits
- Deelname met eigen personeel en relaties in teamverband (Businessruns)
- Eigen bedrijfskampioenschap
- Gezamenlijk volgen van trainingen en seminars met collega’s en relaties
- Cheeringpoints langs het parcours voor collega’s en familie
- VIP ontvangst
- Energylab
Maatschappelijke betrokkenheid
- Support Goede Doel
- Sportstimulering jeugd
- Sportstimulering onder minder bedeelden in de regio
- Gezondheid en vitaliteit van personeel (Energy Lab)
- Acties ter stimulering verduurzamen van het evenement
Contact
E-mail: sponsoring@golazo.com
Vermeld s.v.p. de naam van het evenement